Patra Times
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Δύσκολη μέρα η αυριανή (Τρίτη) για την Κάτω Αχαγιά


Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Δυμαίων ενημερώνει ότι αύριο 20.09. θα πραγματοποιηθεί προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης στην Κάτω Αχαΐα και συγκεκριμένα από τις 8:00 π.μ έως τις 12:00 το μεσημέρι, προκειμένου να επισκευαστεί βλάβη ύδρευσης επί της οδού Πατρών – Πύργου.

Συνίσταται περιορισμός της κατανάλωσης νερού τις ώρες διακοπής. Θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια από τη ΔΕΥΑ Δυμαίων για την γρήγορη αποκατάσταση της βλάβης.

Η ΔΕΥΑΔ ζητά την κατανόηση των συνδημοτών.



Source link

Παρόμοια Άρθρα

Και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων κατά του «πρυτανικού» νόμου της Κεραμέως

news

Τα εύσημα της Παναχαϊκής στους διαιτητές

news

Με τον Τσιόδρα παρόντα συνεδριάζει η ΔΕΕΠ Αχαϊας της ΝΔ

news