Patra Times
Slider Κοινωνία Πάτρα - Δυτική Ελλάδα

Η Κοινότητα Κάτω Αχαγιάς ευχαριστεί τον Ζαϊμη

Η κοινότητα κάτω Αχαΐας θα ήθελε να ευχαριστήσει την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ιδιαίτερα τον αντιπεριφερειάρχη Φωκίωνα Ζαΐμη για την χορηγία τσουβαλιών πίσσας με την οποία αποκαταστήσαμε το οδόστρωμα όπου μπορούσαμε εντός των ορίων της κοινότητας μας, επίσης δεν μπορώ να παραβλέψω τον ειδικό συνεργάτη του αντιπεριφερειάρχη Δημήτριο Μπαρμπουνη ο οποίος είναι δίπλα μας σε κάθε ενέργεια και έχει αποδείξει παρά πολλές φορές ότι έχει βοηθήσει από την δική του την πλευρά τα μέγιστα για την κοινότητα μας.
Ο πρόεδρος της κοινότητας Κάτω Αχαΐας,
Ευάγγελος Τησαρχόντος

Παρόμοια Άρθρα

Δεν είναι άτρωτοι οι εμβολιασμένοι… Ιδού και η απόδειξη!

Χρήστος Βεργαναλάκης

Νέο «όπλο» στα χέρια του δήμου Ζαχάρως

Χρήστος Βεργαναλάκης

Μητροπολίτης Ναυπάκτου: Είναι πορνεία ο πολιτικός γάμος γιατί δεν υπάρχει ευλογία!

news