Patra Times
Κοινωνία Κόσμος Πολιτική Πολιτισμός

Ο Άγγελος Τσιγκρής για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άγγελος Τσιγκρής, με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου της 17ης Νοεμβρίου 1973, κατέθεσε φόρο τιμής στο μνημείο των πεσόντων.

Από το μνημείο των πεσόντων του Πολυτεχνείου, ο Αχαιός βουλευτής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Το Πολυτεχνείο ζει για να υπενθυμίζει σε όλους μας ότι η Δημοκρατία, η ελευθερία και τα ατομικά δικαιώματα, δεν είναι αυτονόητα και πρέπει να τα περιφρουρούμε με όλα τα θεσμικά μέσα.

Ως μέλος της μεγάλης και δημοκρατικής, φιλελεύθερης παράταξης που αποκατέστησε τη Δημοκρατία στη χώρα μας και εμπέδωσε την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης, καταθέτω με σεμνότητα αλλά και αίσθημα ευθύνης, φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν ανιδιοτελώς για τη Δημοκρατία”.

Παρόμοια Άρθρα

Πυρόπληκτοι από Ηλεία, Αιγιαλεία ήρθαν να βρουν το δίκιο τους στην Πάτρα

Χρήστος Βεργαναλάκης

Πάτρα: «Ατέλειωτο» χειροκρότημα για την Ορχήστρα Νυκτών Εγχόρδων του Δήμου Πατρέων «Θανάσης Τσιπινάκης» (Φώτο)

Χαρά Μπαρδάκη

Ρίγη συγκίνησης για το πώς τίμησε τους ήρωες πιλότους η 117 ΠΜ – Βαθύτατο το «δέσιμο» των φαντομάδων

news