Patra Times
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα Υγεία

Τους μετέφερε προβλήματα των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγ. Ανδρέας


Eίχε κάμποσα να πει στους διοικητές και στον υπουργό ο Χρήστος Σουγλέρης, γνωστός συνδικαλιστής της ΝΔ στο χώρο της υγείας. Και όπως είπε ο ίδιος: «Μια ακόμα συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη, τον Διοικητή 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη, τον Ηλία Θεοδωρόπουλο διοικητή του Νοσοκομείου “Άγιος Ανδρέας” και τον Αναπληρωτή Διοικητή Παναγιώτη Δημόπουλο!!! Συζητήσαμε διάφορα θέματα που αφορούν το Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας αλλά και για τους Συναδέλφους Εργαζόμενους!!!!!»



Source link

Παρόμοια Άρθρα

Τετάρτη πρωί στον ΙΝ Αγίου Ανδρέου η κηδεία του Δημήτρη Αλεξίου

news

Κιβωτός του Κόσμου: Προθεσμία στον πατέρα Αντώνιο για τις 3 Φεβρουαρίου ώστε να καταθέσει ως ύποπτος

news

Δείτε πόσα θετικά έβγαλε ο λογαριασμός των ράπιντ στην Ηλεία!

Χρήστος Βεργαναλάκης