Patra Times
Κοινωνία Κόσμος Πολιτική Πολιτισμός

Ο Άγγελος Τσιγκρής για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άγγελος Τσιγκρής, με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου της 17ης Νοεμβρίου 1973, κατέθεσε φόρο τιμής στο μνημείο των πεσόντων.

Από το μνημείο των πεσόντων του Πολυτεχνείου, ο Αχαιός βουλευτής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Το Πολυτεχνείο ζει για να υπενθυμίζει σε όλους μας ότι η Δημοκρατία, η ελευθερία και τα ατομικά δικαιώματα, δεν είναι αυτονόητα και πρέπει να τα περιφρουρούμε με όλα τα θεσμικά μέσα.

Ως μέλος της μεγάλης και δημοκρατικής, φιλελεύθερης παράταξης που αποκατέστησε τη Δημοκρατία στη χώρα μας και εμπέδωσε την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης, καταθέτω με σεμνότητα αλλά και αίσθημα ευθύνης, φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν ανιδιοτελώς για τη Δημοκρατία”.

Παρόμοια Άρθρα

Πέθανε ο Ακης Τσοχατζόπουλος

Χρήστος Βεργαναλάκης

Μαρινάκης: Λέτε ψέματα κύριε Κασσελάκη

news

Αντάρτικο του Πολάκη για το ψηφοδέλτιο στα Χανιά και μήνυμα με νόημα!!!

news