Patra Times
Slider Πάτρα - Δυτική Ελλάδα Υγεία

Τους μετέφερε προβλήματα των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Αγ. Ανδρέας


Eίχε κάμποσα να πει στους διοικητές και στον υπουργό ο Χρήστος Σουγλέρης, γνωστός συνδικαλιστής της ΝΔ στο χώρο της υγείας. Και όπως είπε ο ίδιος: «Μια ακόμα συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας Θάνο Πλεύρη, τον Διοικητή 6ης ΥΠΕ Γιάννη Καρβέλη, τον Ηλία Θεοδωρόπουλο διοικητή του Νοσοκομείου “Άγιος Ανδρέας” και τον Αναπληρωτή Διοικητή Παναγιώτη Δημόπουλο!!! Συζητήσαμε διάφορα θέματα που αφορούν το Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας αλλά και για τους Συναδέλφους Εργαζόμενους!!!!!»



Source link

Παρόμοια Άρθρα

ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ: Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ ΚΥΛΛΗΝΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΑΦΗΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ

news

Στην Κόρινθο το Σάββατο ο Κασσελάκης

news

Ο Ερυθρός Σταυρός χορήγησε μεγάλη ποσότητα Rapid και PCR Test στο Υπουργείο Υγείας

news